.

.

.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Βραβεύτηκε ο Έρικ Μορένο



Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική ο Έρικ Μορένο αναδεικνύεται πρώτος στις προτιμήσεις των φιλάθλων και κατακτάει το βραβείο του MVP. Ο Κολομβιανός επιθετικός με τα τρία τέρματα που σημείωσε στο παιχνίδι με τον Πανθρακικό, ψηφίστηκε από το κοινό κορυφαίος ποδοσφαιριστής της ομάδας μας με μεγάλη διαφορά. Σήμερα έγινε η απονομή του βραβείου στο DANIEL wine bar, που είναι χορηγός του Παναιτωλικού και αμέσως μετά δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ο κόσμος μένει ικανοποιημένος από τη δουλειά που κάνω. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και πάλι με αυτό το βραβείο. Γι’ αυτό είμαι εδώ, για να δουλέψω για τον Παναιτωλικό και να πετύχουμε σημαντικά πράγματα. Το αφιερώνω στη γυναίκα μου, στους φιλάθλους και στους συναδέλφους συμπαίκτες μου. Θέλω και στο παιχνίδι με την Ξάνθη να βοηθήσω να πετύχουμε τη νίκη».
Την απονομή του βραβείου έκανε η ιδιοκτήτρια του DANIEL wine bar, Ντανιέλα Παπαηλία, που κατάγεται από το Μεξικό και ζει στο Αγρίνιο. Δήλωσε: «Νιώθω πολύ περήφανη που αγωνίζεται στην ομάδα μας ένας Λατίνος ποδοσφαιριστής, τον οποίο βραβεύουμε σήμερα. Λέω στην ομάδα μας, γιατί νιώθω ότι είμαι από εδώ. Έρχονται στο κατάστημά μας άνθρωποι από το Αγρίνιο, από τον Παναιτωλικό. Συγχαίρω τον Έρικ Μορένο και εύχομαι τα καλύτερα για τη συνέχεια».










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου