.

.

.

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Στην εκτυπωτική εταιρεία Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ παρέλαβε το βραβείο ο Γ.Θεοδωρίδης







Ο Γιώργος Θεοδωρίδης αναδείχτηκε πρώτος στις προτιμήσεις των φίλων του Παναιτωλικού, στην ψηφοφορία για την ανάδειξη του κορυφαίου ποδοσφαιριστή της ομάδας μας στο παιχνίδι με τον Πανθρακικό.




Σήμερα έγινε η καθιερωμένη απονομή του βραβείου, στις εγκαταστάσεις της Εκτυπωτικής Εταιρείας “Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε.”. Ο Θεοδωρίδης παραλαμβάνοντας το βραβείο, δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους της ομάδας που μου έκαναν αυτή την τιμή και τη χαρά που μου δίνουν. Σ’ αυτή τη διάκριση συμβάλουν όλοι οι συμπαίκτες μου, τους οποίους επίσης ευχαριστώ».




Έσπευσε να αφιερώσει το βραβείο στην 7χρονη Αναστασία, που πρέπει να βγει νικήτρια στον δικό της αγώνα: «Αυτό το βραβείο θέλω να το αφιερώσω στη μικρή Αναστασία. Καλές οι βραβεύσεις, αλλά πρέπει να επικεντρωθούμε όλοι στο να βοηθάμε τον κόσμο που έχει ανάγκη και ειδικά τα νέα παιδιά, όπως η Αναστασία. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω με αυτή την ευκαιρία, είναι να της αφιερώσω το βραβείο και να ζητήσω από τον κόσμο να βοηθήσει όσο μπορεί, για να γίνει σύντομα η επέμβαση που χρειάζεται».



Τα στελέχη και το προσωπικό της εταιρείας υποδέχτηκαν τον Γιώργο Θεοδωρίδη με ήχους ποντιακής λύρας και του πρόσφεραν αντίστοιχα παραδοσιακά εδέσματα, με τον ποδοσφαιριστή να δηλώνει:
«Ήταν μια μεγάλη έκπληξη, δεν το περίμενα. Ήταν κάτι ξεχωριστό. Είμαι πόντιος και το ξέρουν όλοι. Με χαροποιεί η σημερινή υποδοχή. Ευχαριστώ τον κ. Αθανασίου και τους συνεργάτες του, όπως και όλο τον κόσμο που μου έδωσε το βραβείο. Με τη βοήθεια όλων θα πετύχουμε τους στόχους μας. Έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας».
Ο κ. Χαρίλαος Αθανασίου που έκανε την απονομή, εκθείασε την ποδοσφαιρική αξία και τον χαρακτήρα του MVP της 20ης αγωνιστικής: «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Γιωρίκα που έχουμε την τιμή να βραβεύουμε σήμερα ως καλύτερο ποδοσφαιριστή. Εγώ θα συμπλήρωνα και ως ένα από τα καλύτερα παιδιά που έχουν περάσει από την ομάδα».



Αναφέρθηκε επίσης στη συνεργασία με τον Παναιτωλικό: «Σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε όλοι οι έλληνες, ο Παναιτωλικός μας κάνει περήφανους και δίνει ένα τόνο αισιοδοξίας σε όλη την πόλη. Και με το ποδόσφαιρο που παίζει, αλλά κυρίως όμως, με το ήθος που διδάσκει σε όλη την Ελλάδα. Αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Για όλα αυτά, ως εταιρεία, εγώ και οι συνεργάτες μου, έχουμε επιλέξει και είμαστε κοντά στον Παναιτωλικό. Είμαστε χορηγοί, είμαστε στενοί συνεργάτες και είμαστε υπερήφανοι».












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου